Marcus Lehto, a Bungie kreatív igazgatója az EDGE magazinnak adott interjút, melyben rengeteg érdekességet árult el a tavalyi E3-on bemutatkozó Halo: Reach-ről.
Lehto az interjúban elárulta, a Bungie jelenleg 70%-át készítette el a játéknak, amit a kreatív igazgató a Titanikhoz hasonlított – mármint a méreteket illetően. Az úriember azt is elárulta, hogy hatalmas csataterekre, kampány során nagy meglepetésekre számíthatunk. Visszatér a Mongoose, de rengeteg új jármű is helyet kap a játékban, amiben a Halo 3: ODST-ben használt éjjellátó megoldást alkalmazzák majd. A Halo: Reach idén ősszel fog megjelenni, kizárólag X360-ra.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…