Az idei GDC-n bemutatkozott rendszer egyik megálmodója, Steve Perlman a Columbia Egyetem Mérnöki- és Alkalmazott Tudományok Szakán járt, ahol majd egy órás előadás keretén belül mutatta be az USA-ban már tesztelt szolgáltatást.
Az OnLive gyakorlatilag egy online szolgáltatás, ami a cloud technikát használja. Magyarul a szoftverek egy nagy teljesítményű szerveren futnak, a játékos masináján csak a képi anyag jelenik meg ténylegesen. Olyasmit kell elképzelni, mint a YouTube, csak játékoknak. Bővebben itt olvashattok a GDC-n bemutatott szolgáltatás részleteiről, így inkább beszéljen helyettem Steve Perlman, az egyik alapító.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…