Április még odébb van, tehát nem, ez nem tréfa! A Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman ugyanis érdekes ötlettel rukkolt elő a harmadik rész fejlesztésének kezdetén.
A God of War III fejlesztésének kezdeti szakaszában a Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman egy érdekes ötlettel állt elő. Az úriember ugyanis a TPS nézetet egy hirtelen ötlettől vezérelve belső nézetre akarta lecserélni, a játékból pedig egy majdnem klasszikus FPS-t akart faragni. Szerencsére a játék direktora ebbe nem ment bele, megmaradtak a jól bejáratott irányvonalnál, így Fieldman terve, miszerint igazi badass fegyvereket adott volna Kratos kezébe, amivel az isteneket vadászhatta volna, nem valósult meg.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…