Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban elárulta, a Rage-ben nem lesznek szkriptelt jelenetek, így a Doom 3-ban látottakat el lehet felejteni.
Több és komoly kritika is támadta anno a Doom 3-at, hogy a játékban szinte minden előre megvolt írva, vagyis rengeteg szkriptelt jelenetbe botlott az ember, ami egy-egy újrajátszásnál, vagy elhalálozás utáni betöltést követően teljesen hazavágta a játékélményt, hiszen már felkészülve várhattuk az ellenfeleket, akik mindig ugyanott rontottak ránk.
Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban azonban igyekezett leszögezni, hogy az id Tech 5 hajtotta játékban erre már nem kerül sor, az ellenfelek, köztük például az RC Bomb bázis megkörnyékezése során a Shrouded klán tagjai, azt fogják tenni, amit tenniük kell. Ha védekezni kényszerülnek, akkor védekezni fognak, ha viszont lehetőségük lesz ellentámadást indítani, akkor készek lesznek lerohamozni minket. Ráadásul a kiirtott klántagok helyét újabb és újabb csoportok veszik át, így ha utunk ismét visszavezetni egy már megtisztított helyszínre, akkor ismét komoly kerezsttűzbe kerülnénk.
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!