Tim Sweeney, az EPIC csapatának technikai guruja a Gamasutra magazinnak adott nyilatkozatában elárulta, hogy a technika fejlődési ütemét figyelve kijelenthető, 10-15 év múlva teljesen autentikus ábrázolásmód várható a játékokban.
Az EPIC alapítója és technikai guruja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, hogy jelenleg két fő probléma miatt nem lehetséges megvalósítani a teljesen valosághű játékokat.
Az egyik ok, hogy jelenleg nincs olyan kapacitású masina, ami képes lenne elvégezni megfelelő gyorsasággal a kellő számításokat, így élvezhetetlen lenne a játék, hizen a valós idejű fény-árnyék, a kiváló moziminőségű megjelenítés, a tűéles grafikai megvalósítás mind-mind komoly erőforrásokat emésztene fel. Éppen ezért ezt a faktort valószínűleg csak 10-15 éven belül sikerül kiküszöbölni. Ahogy a második, jelenleg fennálló okot is, mely a grafikai kivitelezés megoldásánál is nehezebben lesz kivitelezhető.
Ez pedig az emberi intelligencia, az emberi viselkedés hű ábrázolása, az animációk, a karakterek mozgása, a karakterek közötti interakció, valamint a karakterek közötti párbeszédek megvalósítása.
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?
Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.