16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A FIFA legújabb része egyelőre jól teljesít a pénztáraknál, azonban a játék reklámkampánya még mindig nem ért véget.

Az EA Sports ugyanis az idei Tokyo Game Show-ra is kivitte a játékot, mely Angliában egyelőre toronymagasan vezeti a multiplatform eladási listát. A japánban bemutatott videóban a játékosok érzelmeinek megmutatkozása, a játék hevében történő cselekvései vagy egy-egy sziutációhoz való alkalmazkodásuk bemutatása volt a cél.

Legfrissebb bejegyzések

Befutott a Transformers Egy animációs film magyar nyelvű előzetese

Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…

2024-05-04

Tini Nindzsa Teknőcök a World of Tanks Blitzben

A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…

2024-05-03

HBO MAX – 2024. májusi ajánló

Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…

2024-05-03

The Bloodline Korai Hozzáférés betekintő

Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?

2024-05-02

Revival: Recolonization – Játékteszt

Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?

2024-05-02