John Carmack a Shacknews-nak adott interjúban mesélt a Quake MMO felmerülő tervéről és a webalapú fejlesztés nehézségeiről.
Az egyik, hogy a csapat tisztában van vele, hogy még ma is mennyi rizikóval és milyen hatalmas költségekkel jár egy MMO fejlesztése, a másik pedig, hogy ezen a téren semmilyen tapasztalatuk nincs, így tényleg merész húzás lenne bevállalni egy online mókára kihegyezett játék fejlesztését. Carmack azt is elmondta, hogy a Quake 3: Arena készülő portolása, a Quake Live is komoly nehézségek árán akar megszületni, ugyanis nem sok tapasztalatuk van a webes fejlesztések terén. A programozó be is ismerte, hogy alábecsülték e webes kihívást.
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?
Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.