Cikkek

Evil Genome – Játékteszt

7 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Indie játékok mindig nagyon érdekesek, mivel többnyire fű alatt érkeznek, alacsony költségvetésből készülnek és néha a fejlesztő csapat csupán 1-2 emberből áll, de némelyik mégis képes túlszárnyalni a nagy stúdiók aktuális játékait kreativitásukkal, minőségükkel, azonban a Crystal Depths Studio által készített Evil Genome-mal kapcsolatban, kicsit vegyesek az érzéseim.


Kezdjük az elején, egy japán, anime stílusú oldalnézetes akció RPG-t kapunk a pénzünkért. A játék menürendszere elég egyszerűen és átláthatóan van felépítve, lehetőségünk van új játékot kezdeni, meglévő mentést betölteni, ezen kívül egy beállítások- és egy kilépés funkció kapott helyet. Új kaland esetén két nehézségi szint közül választhatunk (normál és nightmare).


Az Evil Genome rögtön egy átvezető videóval indít, ahol valaki megtámadja főhősünk űrhajóját ami lezuhan egy kietlen bolygón, és ezt követően, néhány tutorial üzenet után már neki is vághatunk a különböző küldetéseknek, melyeket kis segítő robotunk, Alpha fog adni nekünk.
Ezen feladataink közé fog tartozni tárgyak összegyűjtése, különféle ellenfelek kiiktatása, emberek felkutatása, de jó párszor belefogunk futni nagyobb bossokba is amik néha képesek elég csúnyán borsot törni az orrunk alá.


RPG játékhoz híven az Evil Genome is kapott egy skill fát ahol különböző képességeket oldhatunk fel, illetve új tárgyakat, fegyvereket is aggathatunk karakterünkre ezzel elősegítve túlélési esélyeit.


Az Evil Genome mindent megtesz azért, hogy egy szerethető játék legyen, és egyáltalán nem is nevezhető rossznak, azonban amennyi pozitív eleme van az egyik végről, a másikról éppen annyi negatív is.


A játék az átvezetőknél is az In-Game motort használja, ami hatalmas pozitívum lehetne, azonban a grafika ilyenkor úgy néz ki, mintha az Evil Genome tíz évvel korábban készült volna, ellenben oldalnézetben meglepően pazar látványt tud nyújtani. Számomra frusztráló volt az irányítás, nagyon érezhető, hogy leginkább kontrollerre lett kitalálva, és ha nem is játszhatatlan egér, billentyűzet párosítással, de az biztos, hogy szokni kell a gombkiosztást.

Legfrissebb bejegyzések

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21

Lotus Lantern: Rescue Mother játékteszt

A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…

2024-04-17

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV játékteszt

Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!

2024-04-08

Gord – Játékteszt

Túlélő városépítés egy szláv folklór inspirálta világban.

2024-04-07