Kategóriák: CikkekPC tesztek

ArcRunner – Játékteszt

ArcRunner egy roguelite TPS, melyet a Trickjump Games fejlesztett és a PQube kiadón keresztül került a virtuális boltok „polcaira”. Az ArcRunner, ha hasonlítani szeretnénk valamihez, akkor a Risk of Rain 2 játékstílusát és a Cyberpunk képi világát vegyítve kapnánk meg az ArcRunnert, egy indie-játék költségvetésével. A játék az Arc nevű, mesterséges intelligencia által irányított űrállomáson játszódik, melyet megfertőzött egy vírus, aminek hatására a rendszer megőrül, és az összes lakója ellen fordul. Mi egy ArcRunner-t alakítunk a játék során, akik feladata az állomás irányításának visszavétele. Ez sem könnyű, sem rövid nem lesz, roguelike játékokhoz méltóan pedig számos halálozással kell számolnunk.

Minden egyes próbálkozás során az a feladat áll előttünk, hogy a teljes űrállomáson végigutazva kitakarítsuk a megőrült robotoktól, és a végén leszámolni az Arc mesterséges intelligenciával és megoldást találni az űrállomást megtámadó vírus által okozott károk kijavítására. A cyberpunk stílus miatt egy színes és neonfényben úszó környezetet kapunk, ami azonban néha azt a problémát okozza, hogy egyes ellenségtípusok bizonyos pályarészeken valósággal el tudnak tűnni.

Három különböző Arcrunner karakterosztály elérhető játszható, amelyek mindegyike nagyon egyedi játékstílussal és különleges képességekkel rendelkezik: a katona, a nindzsa és a játék kezdetekor még nem elérhető hacker. A Katona védekező játékstílust képvisel: egy pajzsfalat tud felhúzni maga köré, hogy felfogja az őt célba vevő lövéseket, a Nindzsa láthatatlanná tud válni, a Hacker játékstílusa pedig a tárgyak és ellenségek feltöréséről szól. Kezdetben csak a Katona és a Nindzsa áll rendelkezésre, a Hacker pedig akkor válik elérhetővé, amikor elértük az Éden nevű területet. Mindegyik nagyon különböző játékstílusra, így egyedi kihívás lehet egy olyan karakterrel nekivágni, akivel kevesebb tapasztalatunk van – egyébként ez nagyon hasonlít a Risk of Rain 2-re, azonban ott jelentősen több karakter áll rendelkezésünkre. Az egyes területek végén a karakterünk 1-1 új fejlesztést kap, mellyel új képességeket szerezhet, vagy akár a már meglévőket fejlesztheti. A Risk of Rain 2-höz hasonlóan az összes megszerzett fejlesztés megjelenik a karakteren, azonban itt külön egyediséget ad, hogy minden osztályhoz egyedi fejlesztések tartoznak, egyedi külsővel.

Hiába azonban az erős és fejlesztett karakter, ha nincs nálunk egy jó fegyver, amivel felvehetjük a harcot a robotok ellen. Számos egyedi és különböző fegyvert találhatunk az ellenfeleink legyőzése után, például sörétes puskákat, revolvereket, íjakat, ív-puskákat stb. Ha teljesítjük az egyes fegyverekhez kapcsolódó kihívást, akkor az bekerül a fegyvertárunkba, így minden új próbálkozásunk során lehetőségünk van a kezdéshez kiválasztani az adott fegyvert. Ez egy alapjaiban nagyszerű rendszer, azonban szükség lenne arra, hogy játék közben az adott fegyverre vonatkozó kihívás látható lenne mikor épp bent vagyunk a pályán.

Megosztás
Közzétette:
Shaxx

Legfrissebb bejegyzések

Fabledom – játékteszt

Mind álmodoztunk gyerekként egy saját királyságról. A Fabledom megadja nekünk ezt a királyságot, azzal a…

2024-05-15

A Dűne: Második rész május 21-től streamelhető a Maxon

A Dűne: Második rész követi Paul Atreides mitikus utazását, ahogyan összefog Chanival és a fremenekkel,…

2024-05-15

POOLS – Játékteszt

Jumpscare-ek és szörnyek nélküli horrorjáték, zseniális atmoszférával: ez a POOLS.

2024-05-15

Beat Slayer – Játékteszt

Hackelj és slashelj ritmusra!

2024-05-13

Vampire Therapist – betekintő

Vampire Therapist, mert a halhatatlan vérszívóknak is oda kell figyelniük a mentális egészségre.

2024-05-09