Todd Papy, a God of War előzményeket elmesélő Ascension direktora a Game Informernek adott interjúban mesélt a játék spártai antihősének jelleméről, amely némileg finomodni fog az új részben.
Papy véleménye szerint a harmadik részben Kratos egy igazi seggfej volt, egy olyan antihős, aki gátlástalanul átgázolt mindenkin, csak azért, hogy elérje a célját. A játékosok többsége így nem igazán tudott azonosulni a szereplővel, csak sodródtak az eseményekkel, így a God of War: Ascensionben Kratos személyisége finomodni fog, s Papy ígérete szerint sokkal szerethetőbb lesz, mint korábban.
Ezt többek között azokon a lelki folyamatokon keresztül próbálják meg ábrázolni, amelyeken spártai harcos éppen végigmegy. A God of War: Ascension ugyanis fél évvel azután játszódik, hogy Kratos meggyilkolta feleségét és gyermekét, ezzel eladva a lelkét az ördögnek.
Az új epizód március tizenkettedikén jelenik meg, kizárólag PlayStation 3-ra.
A The Planet Crafter egy terraformálós csavarral az túlélő sandboxból egy bolygóformáló élményt alkot!
Túlélő lövölde, mely a Call of Duty zombis módjából és a Killing Floor játékokból merít…
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…