Stanislas Mettra, a UbiSoft kreatív igazgatója az IncGamers-nek adott interjúban elmondta, nem lát rá lehetőséget, hogy PC-re is elkészüljön az I Am Alive, a platformra ugyanis nem éri meg fejleszteni.
Hosszas, hányatott sorsa után idén szeptemberben végül biztossá vált, hogy megjelenik a 2008-as E3-on bemutatott I Am Alive, mely ugyan az akkor prezentált koncepcióval nem szakított, a platformok listája alaposan megváltozott. A két hónappal ezelőtti újrabejelentéskor ugyanis a UbiSoft csak XBLA-ra és PSN-re erősítette meg a megjelenést.
A PC-s tábor természetesen azonnal hangot adott nem tetszésének, amire Stanislas Mettra, a UbiSoft kreatív igazgatója az IncGamers-nek adott interjúban reagált. Mettra elárulta, hogy tisztában vannak vele, hogy sokan szeretnénk asztali gépeken is kipróbálni majd a produkciót, de a kalózkodás komoly méreteket ölt PC-n, így egyszerűen nem éri meg portolni a játékot. A kreatív munkatárs szerint valószínűleg 12 ember három havi munkájába kerülni az átirat elkészítése, de ha csak közel 50 ezren vennék meg az I Am Alive-ot, akkor már nem érte meg, hiába minimális a költség, amit rááldoztak.
Az I Am Alive idén télen fog megjelenni, mint letölthető cím, így XBLA-n és PSN-en keresztül lesz majd beszerezhető a játék. Friss képek a VG247 honlapján leshetők meg.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…