Korábban már szó esett a Dragon’s Dogma egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról, de a Capcom most egy videó segítségével is elmagyarázza, hogyan működik a rendszer.
Hiroyuki Kobayashi, a Dragon's Dogma producere pár napja már felvázolta az új rendszer működését, melyben saját főhősünk mellé gyakorlatilag egy központi rendszeren keresztül "kölcsönözhetünk" más játékosok által generált, tanított, és feltöltött MI irányította hősöket. Részletesebben itt írtunk a Pawns-ról, a videó pedig további érdekességeket is bemutato a rendszerről.
A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!