David Cage, a Quantic Dream vezére a CVG-nek nyilatkozva kifejtette, véleménye szerint az L.A. Noire valóban pazarul néz ki, az arcmimika hiteles visszaadásához használt technológia azonban zsákutca.
Cage úgy véli, hogy a Team Bondi detektívsztorijának arcmimikájáért felelős MotionScan technológia jelenleg egy zsákutca, így hiába fest pazarul a májusban érkező játék, a jövőben nem igazán tud majd innen továbbfejlődni a fejlesztőcsapat és a Rockstar. A Quantic Dream elnöke szerint a MotionScan egyrészt túlságosan nagy költségeket emészt fel, másrészt nem lehet vele egyszerre arcot és testmozgást rögzíteni, harmadrészt nem ad valós bevilágítást, és a szemek mozgását se tudja rendesen követni, így rengeteg utómunka van vele.
A Heavy Rain rendezője természetesen megragadta az alkalmat, hogy saját, házon belül fejlesztett eljárásukat fényezze, Cage ugyanis állítja, a Heavy Rain óta sokat fejlődött a technológiájuk, ami néhány év múlva akár az Avatarban látott minőséget képes majd visszaadni.
Az X360 és PlayStation 3 platformokra készülő L.A. Noire Európában május 20-tól lesz kapható.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…