Motomu Toriyama jövőbeni szándékai tiszták, egy nyitottabb világú Final Fantasy-t szeretne legközelebb az asztalra letenni, amely nagyobb mozgásteret nyújt, mint a napokban megjelent tizenharmadik epizód.
Motomu Toriyama elmondása szerint a Final Fantasy XIII-at sem szánták eredetileg ilyen módon behatároltnak, mint amilyen végül lett, de a fejlesztési nehézségek olykor csúnyán belerondítottak a játék készítésébe. Egy vadonatúj konzolon, nagy felbontásban megvalósítani a korábban tapasztalt szabadságot/komplexitást nagyon nehéz és sok idő lett volna elsőre véghezvinni free roaming megoldással, azonban az alap már a kezükben van, így a legközelebbi, történetalapú (nem MMO, mint a Final Fantasy XIV) epizód már nyíltabb világba kalauzolhatja a játékosokat, ahol nagyobb szabadságfokot tapasztalhatnak meg a gamerek. Hiába, még mindig van mit tanulniuk a fejlesztőknek a kurrens generációs HD konzolok legtökéletesebb kihasználásáról.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…