Rajongók milliói mormolgatnak fohászt annak érdekében, hogy a Square Enix egy napon, mai technológiákkal ismét életre keltse a Final Fantasy-sorozat többek szerint legkiválóbb darabját. Erre az esély szinte nulla.
A Final Fantasy VII egy valódi vízválasztó volt a sorozat életében, hiszen nem csak, hogy vadonatúj konzolon (PlayStation) jelentkezett az eredetileg Nintendo-n futó vonal, hanem első ízben kapott háromdimenziós megjelenítést is. Ennek és még sok egyéb más összetevőnek köszönhetően a játék univerzuma, története és figurái máig sokak számára a legjobban eltalált darabok, ezért is várják egy emberként a nagy remake-t…, ami úgy tűnik, nem fog összeállni. Racionális okai persze vannak, melyek közül a legnagyobb visszatartó erő az irdatlan mennyiségű belefektetendő munkában kristályosodik ki. Yoshinori Kitase szerint, ha egy évnél hosszabb időt nem venne igénybe az elkészítése, akkor semmi akadályát nem látnák a műveletnek, ám mai szintre hozni az eredeti kiadást technikai oldalon iszonyatosan hosszú ideig tartó munkálatokat követelne meg, akár négyszer annyit is, mint a Final Fantasy XIII elkészítésének időtartama volt, ami három és fél esztendő alatt jutott el nulláról a befejezett állapotáig.
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!