John Schappert, az Electronic Arts egyik vezető beosztású munkatársa egy interjúban elárulta, sokkal több figyelmet kellett volna szentelnie a marketingeseknek a Dead Space-re és Mirror’s Edge-re, a két játék sikeres ugyanis nagyban ezen múlott.
Schappert nyilatkozata szerint a tavaly megjelent két új franchise pocsék eladásainak egyik legfőbb oka, a kevés figyelem volt, az EA ugyanis keveset ölt a reklámozásba, pedig a kiadó előzetes elvárásai igen csak reményteliek voltak. A sikertelenség ellenére nem búslakodott a kaliforniai óriás, mind Isaac Clarke, mind Faith megkapja a maga folytatását, és ha a Dante’s Inferno-t és Mass Effect 2-öt jellemző reklámhadjárat előzi meg a két folytatás premierjét, akkor minden bizonnyal jobban teljesít majd a kasszáknál is a két játék.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…