A kaliforniai kiadó kora hajnalban tartotta a harmadik negyedéves üzleti beszámolóját, ahol a sok-sok új bejelentés, dátumok leleplezése mellett a jövő évi, általános tervekről is szó esett.
John Schappert és Eric Brown is úgy nyilatkozott a konferencia után, hogy a jövőben folytatni kívánják a nemrég rendszeresített, "minden játékhoz DLC-t" elvet, ugyanis a felmérések azt mutatják, hogy a játékosok még mindig vevők a különböző extra tartalmakkal, és közel 70%-uk rendszeresen vásárol letölthető pakkokat. A tavaly megjelent Dragon Age: Origins megjelenése utáni első héten például több mint egymillió dollárt tett zsebre a kiadó és a BioWare, és mindezt csak a DLC-kből.
Ezzel egyidőben az EA a terjesztést is más irányba tolja el, így nagyobb hangsúlyt kapnak a digitiális disztribúciók. Ha ezt számokban akarjuk mérni, akkor a következő évben 33 százalékkal kevesebb Electronic Arts logóval rendelkező játék kerül a boltokba. Ez összesen 36%-os csökkenést jelent, tavaly ugyanis ugyanez a szám 54 százalék volt.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…