Két és fél hét múlva érkezik a 2K Games sikerjátékának, a BioShocknak a folytatása, a kiadó azonban ma bejelentette, hogy az első ízben többjátékos móddal is felvértezett produkció nem kap LAN támogatást és dedikált szervereket se.
A BioShock első részével ellentétben a két és fél hét múlva megjelenő folytatás, melyben Big Daddy-t alakítjuk majd már tartalmazni fog többjátékos módot is, bár némi hiányoságokkal fog kezdetben futni ez az opció. A 2K Games ugyanis a játék hivatalos oldalán jelentette be, hogy nem kap LAN támogatást a folytatás és dedikált szervereket se futtathatunk majd. Az indoklás szerint időhiány miatt marad ki a két lehetőség, hiszen az első részben egyetlen sornyi multiplayer módra vonatkozó kódsor se volt, így mindent a nulláról kellett felépítenie a csapatnak, így csak a legfontosabb dolgokra koncentráltak. A BioShock második epizódja február 9-én landol a boltok polcain, mégpedig PC-re, X360-ra és PS3-ra.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…