A Bioshock 2 nem állt készen az eredetileg tervezett tavaly novemberi kilövésre, így azt február elejére tolták át, ami kiváló döntésnek bizonyult a csapat egyik oszlopos tagja, Kent Hudson szerint.
A 2K Marin system dizájnere, Kent Hudson úgy érzi, hogy bár dollármilliókba került a Bioshock 2 munkálatainak folytatása, mindenképp megérte a bele fektetett plusz energiát és anyagi javakat, ugyanis a tervezett novemberi premierre nem volt kész a produkció. Kent Hudson örömét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a 2K tiszteletben tartotta nézőpontjukat és adott még nekik néhány hónap extra fejlesztési időt, mialatt a játék a szóban forgó dizájner bevallása szerint sokkal jobb lett. A játékon ezen idő alatt sok-sok ponton volt alkalmuk módosítani a fejlesztőknek, így ha végül mnden igaz, valóban egy jóval korrektebb folytatást vehetünk kézhez február elején, mintha kiadták volna azt még tavaly ősszel. Nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, mire vártuk hosszú hónapokig.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…