A UbiSoft tervei szerint különböző formában, de reklámok jelennének meg a jövő év elején megjelenő Splinter Cell: Convictionben. Lehet, hogy egy Coca-Colás üveggel fogunk hadonászni?
A tervek szerint két különböző formában, statikus és videóhirdetéses kivitelben jelennének majd meg a játék közben különböző reklámok. Előbbi különböző használható tereptárgyakat takar, úgy mint egy Coca-Colás üveget, amit a verekedős, közelharci részek során nyugodt szívvel használhatunk fel. Az üveget eltörve, mondjuk késként használva próbálhatjuk meg likvidálni az ellenfelet.
A videós hirdetéseket talán nem kell bemutatni, viszont a UbiSoft jelezve, hogy mennyire komolyan gondolja az efféle hirdetési módszert, egy térképet küldött szét a lehetséges hirdetőknek, amiben az adott cégek megtekinthetik, a játékosok merre fognak járni, merre nézhet, mi fogja megragadni a figyelmét, vagyis pontosan hol érdemes majd hirdetni.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…