Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban a múlt héten hivatalosan is bejelentett játék folytatásának újdonságairól mesélt. Többek között a célplatformokról és az új technológiákról.
Múlt héten egy kiszivárogtatott gameplay videó után hivatalosan is bejelentette a lengyel CD Projekt, hogy készül a nagysikerű The Witcher folytatása, azonban konkrétumokat csak most leplezett le a stúdió a produkcióról.
Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban elárulta, hogy több mint ötven ember dolgozik nap mint nap a játékon, és szerencsére a csapat tagjai között többségben felellelhetők az előző rész készítői is, így kellő rutin és tapasztalat áll már a gárda mögött. Gop azt is elárulta, hogy kukába hajították a korábbi Aurora Engine-t, így már nem egy továbbjavított, polírozott verzió fut majd a The Witcher 2 alatt, hanem egy házon belüli fejlesztés. Ezt amúgy a múltkor kiszivárgott videóban Ti magatok is láthattátok.
A játék egyelőre nem rendelkezik kiadóval, tehát ténylegesen hivatalos bejelentésre még várnunk kell, így továbbra is kérdéses, mikor fog megjelenni a játék, illetve milyen platformokon. A PC-s verzió biztosra vehető, de a CD Projekt szeretne konzolos verziókat is.
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!