Joseph Staten, a játék kreatív direktora nyilatkozott a Seattle Times-nak éppen készülő Halo termékeikről, így több érdekes adalék is napvilágot látott az ODST és a Reach kapcsán.
Staten elmondása szerint rengeteg ponton változtattak az eddig jól bevált recepten, így ha minden igaz, akkor kukába hajították a Halo játékokra jellemző linearítást és a hamarosan megjelenő Halo 3: ODST-ben szabad felfedezés örömei tárulnak elénk. Ennek megfelelően a történet is kicsit elmozdult a misztikusabb, érdekfeszítőbb irányba, amely során több rejtvény is megoldásra vár. Mindezektől függetlenül a Bungie nem nagyon akar eltérni a Halo részek által képviselt hangulattól, stílustól, így csak apró dolgokban történnek változások, ezzel is minimalizálva a kockázatot.
Az E3-on bejelentett Halo:Reach-ről még mindig csak töredék információink vannak, és ezúttal sem árasztottak el minket érdekességekkel a Bungie munkatársai. Staten mindössze annyit árult el, hogy a játék támogatni fogja a szintén E3-on leleplezett Project Natalt, azaz a Microsoft mozgás -és hangérzékelős kameráját.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…