A Mass Effect liftezős töltőképernyői nem nyerték el a rajongók többségének tetszését, így a vezetőség a folytatásban ezen hiba kiküszöbölésén dolgozik.
Az MTV-nek nyilatkozva Casey Hudson, a Mass Effect 2 rendezője elárulta, hogy az első rész után meghallgatták a rajongók visszajelzéseit és a legtöbben a liftezésekre panaszkodtak, melyek a játék töltőképernyőit hivatottak anno elrejteni. Ezek hossza rengeteg időt vett el a tényleges játékból, így Hudson az interjúban megjegyezte, hogy a második részben egy teljesen új rendszert találnak ki eme probléma megoldására és valószínűleg magába a játékba építik bele, ráadásul a váltás is gyorsabb lesz.
A Mass Effect második részében Saren bosszújának megakadályozása után az emberiségnek nincs ideje az ünneplésre, mert a galaxis egy eldugott, eddig ismeretlen és sötét zúgába kalauzol el minket a Mass Effect folytatása. Feladatunk kideríteni, hogy mi vagy ki állhat az elmúlt időszakban embertársaink rejtélyes eltűnései mögött. Az öngyilkos küldetés során természetesen nem maradunk magunkra. A galaxis átutazásához, az ellenséges terület szívében való kalandozáshoz saját csapatot verbúválunk, akik katonákból és specialistákból áll össze. A játék 2010 elején PC-re és X360-ra érkezik.
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?
Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.