Richard Gaetan, a Far Cry 2 multiplayer részlegének producere manapság egyre többet nyilatkozik. Ezúttal a Call of Duty 4-ről zeng ódákat, amit a fejlesztői napló harmadik felvonásával fejelünk meg.
"Tavaly ősszel, mikor megjelent a játék, rengeteget játszottunk a csapat tagjaival, majd mindig leültünk és megbeszéltük tapasztalatainkat. Sokan úgy gondolták, hogy pontosan ez az, amire szükségünk van, de mi nemet mondtunk, ugyanis a mi technológiánk és a játék mechanizmusa teljesen eltér a Call of Duty stílusától. "
"Meg akartuk tartani a legkirályabb elemeket, mint például ilyen volt a fejlődési rendszer, de a mi esetünkben sajnos nem úgy működött, mint a Call of Duty 4 esetében, így az egész kicsit kaotikusnak hatott, így letettünk róla. Az egész valahogy nem akart együttműködni a hatalmas térképekkel, a dinamikus rombolással, a tűz használhatóságával. Így aztán úgy döntöttünk, hogy az egyjátékos mód elemeit ültetjük át a multiplayerbe, csak az egészet felgyorsítjuk, hiszen sokkal pergősebb játékélményben lesz részünk többjátékos módban."
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…