Az idei GDC-n tartott kerekasztal-beszélgetés során több fejlesztő is egyetértett abban, hogy tíz éven belül eltűnnek a jelenlegi műfaji besorolások.
Michael Hall, a TimeShift írója úgy véli, hogy technikailag már nagyon nehéz tovább fejlődni. Véleménye szerint nem tudják tovább feszíteni a határokat, hiszen már most is a fotórealisztikus ábrázolásnál tartanak. Ezzel azonban a szintén Saber Interactive-os Matthew Karch nem értett egyet. Szerinte még csak most kezdődik az igazi fejlődés, ugyanis állítása szerint jelenleg az őskorban járunk, az igazi áttörés csak mostantól veszi kezdetét.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…