Ken Levine tartott egy rövid előadást a holnap záródó GDC-n, ahol leleplezte a Bioshock kezdeti terveit. Igazán mulatságos képek következnek.
A kezdetekben több mint egy tucatnyi főbb karaktert találtak ki, azonban a történet mesélésének szempontjából túl kaotikussá vált az egész, így hamar rájöttek, hogy le kell redukálni a szereplők számát. Ezenkívül az ADAM okozta mutáció során kezdetben féregszerű lényeket, majd tolószékes kutyákat vetettek papírra, míg végül megszületett Little Sister és Big Daddy. A játék helyszíne is mellőzte a kihívó színeket és a tágas tereket. Szűk, sötét folyosókat képzelte el először a fejlesztők. A prezentáció teljes galériája itt található!
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?