16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Aki kipróbálta a demót, valószínűleg tudja, mire számíthat majd az e héten megjelenő nagy durranással kapcsolatban. A Shacknews review-ja egy kicsit jobban árnyalja a képet.

A Burnout Paradise nagy előnye, hogy egy teljesen nyitott világgal dolgozik, azaz csak a játékoson múlik, mikor és hová megy. Ez már jó sok helyen bevált, például a Grand Theft Auto-sorozat esetében is. A review szerint ez szép is és jó is az egyjátékos környezetben, ám a multiplayer során nem mindig válik a játék előnyére.

Az írás alapján elmondható, hogy a cikkírónak a legnagyobb gondot az okozta a játékkal kapcsolatban, hogy ha elindított egy versenyt, és mondjuk a vége előtt belerohant a falba – ami valljuk be, nem nehéz a Burnout Paradise világában, ahol minden a száguldásról és a nitróról szól -, kénytelen volt visszamenni a verseny kiindulópontjába annak újrakezdéséhez és nem volt lehetősége a programot megkérni az automatikus újrakezdésre. Akik már játszottak a demóval, tudhatják, hogy versenyeket úhy indíthatunk el a játékban, hogy egy kereszteződésnél egyszerre nyomjuk meg a gázt és a féket, ekkor elkezdődik az esemény, ahol a végcél akár a város másik pontján is lehet, így igencsak idegesítő, ha ezt az utat esetleg többször meg kell tennünk ide-oda.

Mivel a Criterion úgy fejlesztette le a játékot, hogy ne legyen benne töltési idő, a program mindig annak megfelelően tölti előre a játéktért, ahogy az utóval haladunk. Töltőképernyőt így nem láthatunk, viszont annak lehetőségéről is lemondhatunk, hogy egyik helyről a másikra tudnánk "ugrani". Ami egy akkora városnál igencsak idegesítő tud lenni, ha a térkép egyik feléből a másikba szeretnénk eljutni.

Ami még igencsak le lett húzva, az a zene. Gondolom, ez mindenkinek az ízlésére van bízva, mindenesetre a cikkíró egyáltalán nem volt megelégedve a felsorakoztatott zeneszámokkal.

Hogy összegezzük az olvasottakat: szép és élvezetes a játék, nagy a város, csak igazán könnyű elveszni benne, ami könnyen frusztrációhoz vezethet és nagyban megnehezíti az online játékmódokat is. Úgyhogy egy jó tanács: próbáljuk meg memorizálni a térképet a minimap segítségével és a versenyek előtt felfedezni a terepet (shortcutok, ugratók és egyéb előnyt nyújtó dolgokat felkutatva), másképp előfordulhat, hogy a verseny közben rossz helyen kanyarodunk le és a város teljesen más pontjára jutunk, ezzel elveszítve a versenyt.

Az eredeti cikket elolvashatjátok itt.

Legfrissebb bejegyzések

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21

Lotus Lantern: Rescue Mother játékteszt

A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…

2024-04-17

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV játékteszt

Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!

2024-04-08

Gord – Játékteszt

Túlélő városépítés egy szláv folklór inspirálta világban.

2024-04-07