Az Eternights egy, a StudioSai által fejlesztett és kiadott akció szerepjáték és vizuális novella hibrid. A játék során a főhősünk célja az lesz, hogy a megtalálja a szerelmet a világvége alatt. Társkereső szimulációs és akció-RPG elemeket alkalmaz, hogy emlékezetes játékmenetet alkosson meg, azonban a csapat első projektje révén a végső termék egy végtelenül csiszolatlan élményt nyújt. Sajnos az írás minősége vadul változik, és a harcrendszerről sem tudom azt mondani, hogy a legkiforrottabb élményt nyújtja.
A játék első perceiben egy világméretű gyógyszeripari baleset során az emberiség nagy része megfertőződik, és szörnyeteggé változik. A játékos karakter az intró során elveszíti az egyik karját, és egy isennő ezt egy világító, átalakulásra képes karral pótolja, azért cserébe, hogy segít neki megmenteni a világot. Az új kar segítségével főhősünk képes megvédeni legjobb barátját, Chanit, valamint a túlélők/párjelöltek egyre növekvő csoportjának többi tagját.
A főhősünk a karddá változó kezével felszerelkezve harcol a különböző mutálódott ellenfeleivel. A harc valós idejű, akció orientált, ám kezdetben rendkívül monoton, egy egyszerű kombó és egy kitérés áll rendelkezésre. A megfelelően időzített kitéréseket a játék időlassítással és bónusz sebzéssel jutalmazza. Később arzenálunk számos speciális pajzstörő képességet oldunk fel, melyek nagy szerepet kapnak a későbbi harcoknak, illetve az összes bossharcnak. Mellesleg, a kitérés időzítése bizonyos esetekben teljesen kiszámíthatatlan, ami időről időre egyébként elkerülhető elhalálozásokhoz vezet. A pajzstörő képességek pedig minden esetben egy quick-time eventtel karöltve kerülnek végrehajtása, melyet, ha nem elrontunk, elhasználja az összegyűjtött energiát, anélkül, hogy bármi is történne.
Az első néhány órában az olyan alapvető képességeket sem kapjuk meg, mint a gyógyítás. Ha az ellenőrzőpontok ritkábbak lennének, akkor az Eternights nyitó órái borzalmasan frusztrálóak lennének. Az új képességeket a csapattagokkal való kötődésünk elmélyítésével lehet feloldani, így a harc előrehaladásunkkal egyre bonyolultabb és változatosabb lesz. A hárítások, képességek és a társaink varázslatai mind beleszőhetők a kezdeti kombókba. A kitérés megbízhatatlansága azonban a teljes játékidő alatt megakadályozza, hogy az Eternights harcrendszere valaha is elérje a szórakoztató szintet.
A randiszimulátor rész a csapattársaikkal való kapcsolatépítésről szól. A szociális vagy fizikai tulajdonságaik edzésével tölthetik az idejüket (illetve tölthetjük velük), növelve az olyan értékeiket, mint az önbizalom vagy a maximális életerő. A kapcsolatépítő tevékenységek mindig sikeresek, így a párbeszédek során hozott döntések nem befolyásolják a képességek fejlődését és a kapcsolat erősödését.
A történet sokszor arra kényszerít minket, hogy határidőre teljesítsünk egyes nagyobb célokat. A határidő ellenére, lehetséges már az első napon teljesítenünk ezt a kitűzött célt. A pályákon, mint korábban említettem, ellenőrzőpontok vannak elhelyezve, amelyek lehetővé teszik, a haladás megőrzését, ha egy elhagyjuk az adott pályát. Ha meghalunk egyszerűen visszakerülünk a legutóbbi ellenőrzőponthoz, helyreállított életerővel.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…