u/YeetLordSupreme szavait idézve
a Level 1 common Defender riflejének egy lövésének 286 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre;
a Level 45 masterwork Ralner’s Blaze riflejének egy lövésének 1184 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre.
Ahogyan az a mellékelt videón is látszik, a számok és a valós sebzés nem azonos. Összesen 4 lövés kell az egyes szintű fegyverrel ugyanazon sebzés eléréséhez. Ha utána számolunk, akkor kicsivel több, mint négyszer annyit kellene lőnünk (1184/286=4.139) a damage eléréséhez a gyengébb fegyverrel.
A BioWare szerint ezt egy bug okozza, amit a default loadout nagy szintű gearrel kombinálása okoz. Március 12-re tervezik a többek között ezt is javító patchet.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…