Kategóriák: CikkekPC tesztek

ArcRunner – Játékteszt

ArcRunner egy roguelite TPS, melyet a Trickjump Games fejlesztett és a PQube kiadón keresztül került a virtuális boltok „polcaira”. Az ArcRunner, ha hasonlítani szeretnénk valamihez, akkor a Risk of Rain 2 játékstílusát és a Cyberpunk képi világát vegyítve kapnánk meg az ArcRunnert, egy indie-játék költségvetésével. A játék az Arc nevű, mesterséges intelligencia által irányított űrállomáson játszódik, melyet megfertőzött egy vírus, aminek hatására a rendszer megőrül, és az összes lakója ellen fordul. Mi egy ArcRunner-t alakítunk a játék során, akik feladata az állomás irányításának visszavétele. Ez sem könnyű, sem rövid nem lesz, roguelike játékokhoz méltóan pedig számos halálozással kell számolnunk.

Minden egyes próbálkozás során az a feladat áll előttünk, hogy a teljes űrállomáson végigutazva kitakarítsuk a megőrült robotoktól, és a végén leszámolni az Arc mesterséges intelligenciával és megoldást találni az űrállomást megtámadó vírus által okozott károk kijavítására. A cyberpunk stílus miatt egy színes és neonfényben úszó környezetet kapunk, ami azonban néha azt a problémát okozza, hogy egyes ellenségtípusok bizonyos pályarészeken valósággal el tudnak tűnni.

Három különböző Arcrunner karakterosztály elérhető játszható, amelyek mindegyike nagyon egyedi játékstílussal és különleges képességekkel rendelkezik: a katona, a nindzsa és a játék kezdetekor még nem elérhető hacker. A Katona védekező játékstílust képvisel: egy pajzsfalat tud felhúzni maga köré, hogy felfogja az őt célba vevő lövéseket, a Nindzsa láthatatlanná tud válni, a Hacker játékstílusa pedig a tárgyak és ellenségek feltöréséről szól. Kezdetben csak a Katona és a Nindzsa áll rendelkezésre, a Hacker pedig akkor válik elérhetővé, amikor elértük az Éden nevű területet. Mindegyik nagyon különböző játékstílusra, így egyedi kihívás lehet egy olyan karakterrel nekivágni, akivel kevesebb tapasztalatunk van – egyébként ez nagyon hasonlít a Risk of Rain 2-re, azonban ott jelentősen több karakter áll rendelkezésünkre. Az egyes területek végén a karakterünk 1-1 új fejlesztést kap, mellyel új képességeket szerezhet, vagy akár a már meglévőket fejlesztheti. A Risk of Rain 2-höz hasonlóan az összes megszerzett fejlesztés megjelenik a karakteren, azonban itt külön egyediséget ad, hogy minden osztályhoz egyedi fejlesztések tartoznak, egyedi külsővel.

Hiába azonban az erős és fejlesztett karakter, ha nincs nálunk egy jó fegyver, amivel felvehetjük a harcot a robotok ellen. Számos egyedi és különböző fegyvert találhatunk az ellenfeleink legyőzése után, például sörétes puskákat, revolvereket, íjakat, ív-puskákat stb. Ha teljesítjük az egyes fegyverekhez kapcsolódó kihívást, akkor az bekerül a fegyvertárunkba, így minden új próbálkozásunk során lehetőségünk van a kezdéshez kiválasztani az adott fegyvert. Ez egy alapjaiban nagyszerű rendszer, azonban szükség lenne arra, hogy játék közben az adott fegyverre vonatkozó kihívás látható lenne mikor épp bent vagyunk a pályán.

Megosztás
Közzétette:
Shaxx

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30