3 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A vadászattal kapcsolatos játékok általában valamilyen arcade stílust képviselnek. Ezzel szemben a Way of the Hunter inkább egy szimulátor vonalat szeretne képviselni. Hatalmas vadászterületeket bejárva kereshetjük az állatokat, amelyeket nem hasra ütés szerűen fogunk lelövöldözni. Ez a játék megköveteli, hogy kiismerjük a vadakat és viselkedéseiket. Erre két helyszín áll rendelkezésünkre, mindkettő 144 km2-es mérettel.

A játékban található egy elég terjedelmes kampány. A történet során a családi vállalkozás körüli bonyodalmak, viták kerülnek elő, majd később karakterünk gyermekkori barátai is előbukkannak. Ezen felül a vadászházainkban található laptopokon keresztül mellékküldetéseket is kaphatunk, amelyekben főleg egy megadott mennyiségű állatot kell levadásznunk és a húsát leadnunk. Egyébként a levadászott állatok és a trófeák eladása lesz a felszerelésünk fejlesztésének fő forrása. Szerencsére lőszerekkel nem kell bajlódnunk. A fegyvereink a raktárunkat kinyitva azonnal újra töltődnek a szükséges töltényekkel.

A sikeres vadászatnak elengedhetetlen eleme a felszerelésünk ismerete is. Különféle vadhívók is rendelkezésünkre állnak, amelynek a pontos használatát szintén meg kell ismernünk. Ha például nem megfelelő módon adjuk ki a hangokat, akkor az állatok gyanakodni fognak. Ezen kívül ügyelnünk kell az általunk keltett hangokra is és a szagunkat is messziről megérzik. Ha túl nehéznek találjuk a játék nyújtotta kihívásokat, akkor a nehézségi fokozatokon kívül egy Hunter Sense is rendelkezésünkre áll. Ennek a segítségével némi plusz információt kapunk a látott nyomokról, az aktuális célpont távolságáról és egy lézer pont megmutatja mennyit esik majd a lövedék.

A világban található állatok dinamikusan generált populációkban élnek. Minden elejtett vad kihatással lesz a fentmaradó állatok összetételére és viselkedésére. Számít az is, hogy hím/nőstény, fiatal/öreg vagy akár erős/gyenge állatot ejtünk el. A kilőtt és begyűjtött tetemeknél egy részletes ballisztikus elemzést is kapunk, amelyen újra megnézhetjük a lövedék útját és az okozott sebzést. Az ebből szerzett információt felhasználhatjuk a következő lövésünkhöz.

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30