Kategóriák: CikkekPC tesztek

Trepang 2 játékteszt

2 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Trepang 2 Indie játék mivolta a játék történetében mutatkozik meg: a játék kezdetén a minket fogva tartó börtönből megszökve megtudjuk, hogy az általunk játszott karakter a „106-os rab”, aki, az egyszerű történetmesélés alapkövét felhasználva amnéziás. Saját mivoltunk és fogvartartásunk helyszíne ismeretlen számunkra, egyetlen célunk, hogy élve megszökjünk innen. Az első pálya, mely megszökésünkről szól, tökéletes bemutatót tart a játék legerősebb részéről: a játékmenetéről. Rendkívül nagy szabadságot kapunk az elénk kerülő katonai erő eltakarításában és üdítően interaktív a játékmenet mely nagyban elősegíti a dolgunkat. A játék szabadon enged minket, így lopakodva csendesen és az egész épületet megrázó robbanással is operálhatunk az ellenfeleinkkel szemben. Lehetőségeink közé tartozik a lámpák kilövésével történő figyelemelterelés, a sötétben felkapcsolt elemlámpával való elvakítás és sok egyéb, amiket magunktól tudunk felfedezni.

Grafikailag nem számíthatunk hatalmas eredményekre, tekintve, hogy egy indie játékról beszélünk, a világ kinézete átlagos, rombolhatósága viszont magasfokú, ami kárpótol az átlagos megjelenés miatt. A játék legerősebb része a világításrendszere: minden fényforrás megszépíti a környezetet, megadva neki azt a kis lökést, ami alapján szépnek nevezhető a játék. A fényforrások azért is fontosak, mert a fentebb említettek alapján nagy szerepük van játékmenet szempontjából is.

A Trepang 2-t azoknak tudom ajánlani, akik egy PvP-től és bonyolult sztoritól mentes, de rendkívül szórakoztató lövöldére vágynak, a játék ugyanis egy meglehetősen nagy arzenált biztosít számunkra, melyet a játék során kell feloldanunk majd.

Jelen tesztünk alanya a Trepang 2, mely a Trepang Studios szüleménye. A játék egy akciódús FPS játékmenetet ígér, melyben egy szuperkatonát alakítunk, akinek különleges képességei közé tartozik az időlassítás (bullet-time) és a láthatatlanná válás. Ezen képességeket kell kihasználnunk az emberi és természetfeletti ellenfeleink semlegesítésére. A játékot erősen inspirálta a F.E.A.R. széria környezet és a természetfeletti aspektusok tekintetében, a gombnyomásra történő láthatatlanná válás és ellenfeleink megragadása és dobófegyverként használása pedig a Crysis szériát idézheti fel bennünk.

A szökésünk után megkapjuk a minimálisan szükséges expozíciót: egy 106-os azonosítóval ellátott szuperkatona vagyunk, és a játék során a tutorial során fogva tartóink zsoldosseregét kell majd akadályoznunk és kiiktatnunk. A kezdetekben nagyon könnyen beleélhetjük magunkat a szuperkatona szerepbe, tekintve, hogy ellenfeleink sem időlassításra sem pedig láthatatlanná válásra sem képesek, azonban a játékban van egy remek csavar, mely teljesen megfordítja az erőviszonyokat és a játék egy igazi horror élménnyé válik a természetfeletti ellenfelek megjelenésével. Bár ez nem lesz a játék fő motívuma, mégis egy üdítő váltás az egyszerű katonákkal való hadakozáshoz képest.

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30