Miért szeretjük a Super Bowl-t? A játékon túl, geek szemmel nézve, a rengeteg előzetes és dollármilliókat érő reklámok miatt. Számos egyéb között itt debütált a május 25-én megjelenő Solo film is. Mivel egy percnyi reklám a Super Bowlban körülbelül 10 millió dollárt jelent a készítőknek, így ne számítsunk hosszú előzetesre, de a készítők ma délutánra ígértek egy hosszabb változatot is. Izgatottan várjuk.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…