3 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Már az egészen korai konzol generációkon is megjelentek gördeszkás játékok, amelyek közül egyértelműen a Tony Hawk’s Pro Skater széria volt a legkiemelkedőbb. Később ettől az arcade stílustól próbált eltávolodni a nagysikerű Skate széria, ahol már komolyabb irányításrendszer volt. Sajnos teltek az évek és nem jött még egy igazán ütős deszkás játék. Ezt az űrt próbálja betölteni a Session, ami egy egészen szimulátor szint felé szeretné eltolni a műfajt.

Az indie projekt fejlesztői nagy lelkesedéssel próbálták a valósághű deszkázás élményét előállítani. Ezzel sajnos azt a helyzetet is megteremtették, hogy túlságosan komplex lett az irányítás. A karakterünk mindkét stick (csak kontrollerrel játszható a játék), gombok és ravaszok használatával precízen irányítható, de meg is követeli a játék tőlünk, hogy ezt a legapróbb részletekig folyamatosan meg is tegyük. Némi rásegítés beállítható, és a két stick funkciója valamennyire személyre szabható, de ennek ellenére igen komoly gyakorlást igényel majd tőlünk egy-egy trükk elsajátítása.

A játékban van egy sztori szál, ami próbálja egyre nagyobb kihívások elé állítani a játékosunkat. Ezek lényegében némi szöveges beszélgetések egy-egy karakterrel akik valamilyen trükkök bemutatását várják tőlünk. A release napján az egyik manual trükköt kérő küldetés sehogy sem akart teljesülni, még annak ellenére sem, hogy már sokkal fejlettebb trükköket építettem bele. Ez csak a legutóbbi frissítés során oldódott meg. Igazából annyira nem motiválja a játékost az előrehaladásban ez a „sztori mód”, hogy akár teljesen el is felejthetjük, hogy létezik olyan. A trükkök tanításához szerintem egy videós bemutató sem ártana, mert ugyan az inputokat elolvashatjuk egy listáról, de a pontos időzítést, ahogyan azokat végre kell hajtanunk, azt nem.

Ahhoz, hogy tényleg autentikus gördeszkás élményünk legyen elengedhetetlen, hogy legyen egy menő trükk felvételi lehetőség is. Szerencsére ez beépítve megtalálható a játékban és elég széles a skálája a lehetőségeknek, amikkel játszhatunk a felvétel során. Kifejezetten látványos replayeket generálhatunk in-game vele, viszont a játék nem igazán mutatja be, hogyan is kellene ezeket elkészíteni. Némi próbálkozás után viszont már egészen profin kinéző deszkás videókat vehetünk fel és szerkeszthetünk vele. Az éjszakai felvételek esetén pedig a kamerán található fény nagyon valósághűen adja vissza az igazi deszkás felvételek látványvilágát.

Legfrissebb bejegyzések

Used Cars Simulator – Korai Hozzáférés betekintő

Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!

2025-12-13

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13

Lost in Random: The Eternal Die – játékteszt

A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…

2025-12-12

Viewfinder – betekintő

A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…

2025-12-12

Dark Quest 4 – Játékteszt

A HeroQuest ihlette dungeon crawler immár negyedik résszel jelentkezik.

2025-12-10

Legénybúcsú – Interjú a rendezővel és a színészekkel

December 11-én érkezik a mozikba a Legénybúcsú, Szente Vajk azonos című színdarabjának filmadaptációja. A sajtótájékoztatón…

2025-12-10