Kezdjük a legelején, Peter Parker, mint Pókember itt már nem gyerek, és nem is kezdő hős jelölt… Befogadott, megszokott szereplője, és védelmezője városának. A játék nem pocsékolja az időnket, egy kellemes és felbuzdító intró után egyből bele is dob minket a közepébe, gyorsan megtanítja, hogyan kell egyik épületről a másikra lengve haladni a felhőkarcolók között. Majd elvezet az első küzdelemhez, ahol pár fegyverest kell elintéznünk, és ez az a pont, ahol totálisan beleszeretsz a játékba ha eddig nem történt volna meg.
Ebben a videóban a legtöbb dologról, ami érdemleges szó esik, Spoiler nélkül kivéve egy apró említést, de ez is jelölve van! Ha nincs kedvetek olvasni katt oda! A tartalom lényegében ugyan az!
Szóval, ott tartottunk, hogy a harcrendszertől egyből beleszeretünk a játékba, az irányítás (legalább is a harcok közben) egyszerű, mégis dinamikus, és rettentő látványos, a finishing (kivégző) ütések, illetve az utolsó ellenfél legyőzése az adott combat-ban mindig lelassítva történnek, valamilyen akrobatikus mozdulat közeben, szinte már filmes, cutsceen szerű bevágásokkal. Nagyon megdobja a hangulatát.
De nem csak az előre beprogramozott lassított felvételek miatt érezzük azt, mintha mi lennénk, aki harcol vagy ugrál a házakon, amikor belejövünk az „Open World”-ben való irányításba, ami sajnos igen csak gyakorlás igényes, akkor van lehetőségünk arra, hogy mi magunk lassítsuk be, két elrugaszkodás között a világot, ezzel pedig olyan epic pillanatokat lehet alkotni, amit a fotó mód rajongói imádni fognak.
Azt kérdezitek ennek milyen tényleges haszna van azon kívül, hogy eszméletlenül király érzés? (Ami önmagában is elég szerintem) Nos a játékban többféle gyűjthető dolog is van, például Peter régi táskái, kutatási pontok, ahol különféle puzzle-öket és ügyességi feladatokat kell megoldanunk, bűntény helyszínek, amik lehetnek a cserbenhagyásos gázolástól, az autós üldözésen át egészen egy ékszerbolt kirablásáig bármi, és bizony ezek bármelyikének az eléréséhez, amikor csak hirtelen megjelenik mellettünk vagy mögöttünk az „idő lelassítása” sokat segít, hogy a folyamatosság érzetét ne szakítsa meg a hirtelen irányváltás, ez így leírva nem tűnik komoly dolognak, de amikor 5 perce csak lóbálod magad a házak között és egyszer csak 200 emelet magasról lassítva rázuhansz az egyik rossz fiúra, na akkor pontosan érteni fogod mire gondolok!
Tehát a harcrendszere egyszerűen hibátlan, ahogy már azt előre tudhattuk hasonló mint a Batman játékoké, még is Pókember akrobatikájának hála sokkal élvezetesebb, legalábbis számomra biztosan. A képek illetve a videó felvételek tökéletesen megmutatják a grafika szépségét, így arról külön nem írom le, hogy egyszerűen gyönyörű ( pedig az!).
Ami viszont mindenképpen említésre méltó, az az, hogy a játék története okosan felépített, jól kivitelezett és tisztelettel bánik a karaktereivel. Mindenki szerepel benne, aki érdemes rá, annyi szerepet kap, amennyire szükség van és senkit nem érzetem unszimpatikusnak, pedig May néni majdnem minden verzióját utálom.
Így hát azt kell mondjam a barátságos és közkedvelt Pókember, bizony beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és megérdemelte a Hypot, amit kapott. Sok ilyen és ehhez hasonló játékot szeretnék még látni! Az egyetlen dolog, amibe sok sok óra után bele tudok kötni, az az, hogy a kamera állás néha nevetségesen megbolondul főleg harcok közben, onnan nagyon hiányolok egy emberre fixált nézetet, ami ezt kiküszöbölné.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…