Az idei MotoGP rész számos újítást hozott a hosszú ideje futó sorozatba. MotoGP™, Moto2™, Moto3™, Red Bull MotoGP™ Rookies Cup és a MotoE™ kategóriák mellett A.N.N.A, a Neural AI is bemutatkozik. A.N.N.A azaz Artificial Neural Network Agent egy olyan forradalmi AI rendszer, ami próbálja a játékost nehezebb kihívás elé állítani, és a bugyuta AI versenyzők viselkedését „emberibb” formába ültetni. Ebben az Orobix nevű cég volt a Milestone segítője. Érezhetően javult a játékban lévő számítógép irányította karakterek mozgása a pályán. Már nem lehetett „csalni” azzal, hogy fékezés nélkül becsapódtunk egy rajba egy-egy kanyar során, és a gép egyik motorosának csapódva „bekanyarodni”. A nehézség elég nagy fokban állítható, így minden képességi szintű játékos megtalálja a saját magának való kihívást a versenyekben.
A karrier mód során a Red Bull MotoGP™ Rookies Cup kezdő versenyzőjéből egészen a top classig küzdhetjük fel magunkat. A kategóriák elég sokszínűek, természetesen egyre jobb motorokkal is találkozunk utunk során. Számomra sajnos a kategóriák közötti ugrás annyira nagyon nem volt érezhető, valahogy minden motor közel ugyanolyan nehézségű volt. Ahhoz, hogy még jobban kiélhessük a fantáziánk, mint feltörekvő MotoGP versenyző, egy részletesen kidolgozott versenyző és sisak készítő rendszer áll rendelkezésünkre. Az elkészült tárgyakat megoszthatjuk az internetes közösséggel, akik szavazhatnak rájuk, és le is tölthetik azokat.
A közösségi játékot segíti még a továbbfejlesztett online játékmód. Most már dedikált szerverek állnak a versenyek mögött, így sokkal simább, akadásmentes játékélményben lehet részünk. Publikus is privát lobbik segítségével könnyedén elkészíthetjük a saját Grand Prixünk. Újdonságként megjelenik még a Race Director mód is, amiben mi lehetünk a verseny rendezői. Kamerákat és overlayeket vezérelve elkészíthetjük a saját élő közvetítésünket, és a versenyzőket szabályaink szerint akár büntethetjük is. Ez a mai Twitch által dominált játékosvilágban egy elég jó eszköz lehet a fanokkal való interakcióra.
Ki lehet jelenteni, hogy az előző évi rész fejlesztéseit még tovább vitte idén a stúdió. Az Unreal Engine 4 lehetőségeit még jobban kihasználva egy nagyon szép és részletgazdag grafikát kaptunk, ami mellé javult hanghatások, gyorsabb load timeok és összességében jobb teljesítmény társul. A vezetés nehézségi foka is megnőtt (ugyan még mindig nem mondanám szimulátornak), és jobban kell figyelni főként a gáz és fék adagolására. Érzésre nehezebbnek tűnik, mint például a Ride 3, ami pozitívumnak számít. Természetesen rengeteg segítséget kapcsolhatunk ki-be a játék beállításai közt, és karrierünk során a technikussal beszélgetve a saját technikánkhoz igazíthatjuk a motorunk működését. A pitből való kijövetelnél nem találtam olyan lehetőséget, hogy az autopilotot kikapcsolhassam, ami számomra a beleélést valamelyest rontotta.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…