Kategóriák: CikkekPC tesztek

KarmaZoo játékteszt

2 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A KarmaZoo-n keresztül a Pastagames megmutatja nekünk, hogy 9 teljesen idegennel, szavak nélkül is mennyire jól össze lehet dolgozni egy közös cél érdekében, még ha teljesen különbözően kezdünk neki a játéknak. A játék során egy maximum 10 fős csapatot alkotva kell a karma-fákat helyreállítani egymást segítve az út nehézségein keresztül.

Minden feloldható karakter saját képességgel, és ami még fontosabb, két egyedi animációval rendelkezik melyeket a játék táncoknak hív. Minden karakter képes duplán ugrani és „énekelni”, de van, akit nem sebeznek a tüskék, van, aki lebegni tud, van, aki platformokat biztosít a többiek számára, és még sorolhatnám a több mint 50 különböző karakter különlegesebbnél különlegesebb képességeit. A játék pályatervezése remekül kihasználja ezen karakterek különleges tulajdonságait, és rákényszeríti a játékosokat, az összedolgozásra, ez rövid időre nagyon szórakoztató. Az eddig leírt „Loop” játékmód legnagyobb hátránya a monotonitása, 1-2 kört lejátszva nagyon repetitívvé tud válni ugyanis a cím. Minden új szint ugyan arra a 6-7 különböző mechanikára épülnek, beleértve néhány olyat, amit, ha lehetőségem lenne kivenném a játékból (nem amiatt mert unfair, hanem egy koordinálatlan csapattal valósággal lehetetlen rajta átnavigálni), és a karakterek, aranyos animációik és különleges képességeik ellenére teljesen ugyanúgy működnek mechanikailag.

A KarmaZoo másik játékmódja, a „Totem” egy kompetitív mód, melyben 8 fő tud játszani, akár egy képernyőn is lokálisan. A lényege, hogy gyors lefutású körök követik egymást, és hol csapatosan, hol egyénileg kell versenyeznünk különböző játékmódok során egymással. Ez a mód lényegesen kiforratlanabb, mint a Loop, és a nem jutalmaz Karmát sem a sanctuary számára, couch coop-ra tökéletes, egyébként a fő játékmódhoz képest sajnos felejthető mód.

A játékosok összegyűlése után az összeverődött csapatnak négy ellenőrzőponton kell végig ugrálnia, miközben segítik egymást. A négy pályaszakasz egy 300 fős készletből választja ki a játék aszerint, hogy hány darab, és milyen karakterek alkotják csapatot. Ha túl sokáig egyedül maradunk, kialszunk, és kiesünk a következő pályarészig, ezért közel kell maradnunk a csapat többi részéhez. Mivel két fő elegendő ahhoz, hogy ne aludjon ki az auránk, így folyamatosan figyelnünk kell, ha valaki lemarad és a segítségére sietni, ha van lehetőségünk. A pályákon elhelyezett tüskék és más veszélyek által bekövetkező halálok egy-egy sírkövet hagynak maguk után, ami egy használható platformként működik. Az összes pálya megoldásához együttműködésre van szükség köztünk és a csapatunk között, minden feladvány úgy van kialakítva, hogy segítséggel tudjunk tovább jutni, így ösztönözve minket a közös gondolkodásra. Minden, segítség, melyet a többi játékosnak nyújtunk, karmával jutalmaz minket, a karma pedig a menhelyünkön használható karakterek és egyéb bónuszok feloldására.

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30