A UbiSoft semmit se szeretne a véletlenre bízni, így fennállásának eddigi legnagyobb büdzséből gazdálkodó reklámkampányával igyekszik majd népszerűsíteni az Assassin’s Creed III-at.
A sűrű karácsonyi szezonban az Assassin's Creed III-nak olyan ellenfelekkel kell majd szembenéznie, mint a FIFA 13 vagy a Call of Duty: Black Ops 2. A UbiSoft azonban minden lehetőséget szeretne megragadni, hogy a sorozat lezáró darabja méltó elismerést kapjon, így csak az Egyesült Királyságban négymillió fontos reklámkampányt indítanak a franciák. Ennek első állomása lesz az Eurogamer Expó, de később az Earl's Court állomáson is zajlik majd egy nagyobb promóció, illetve komoly tévés jelenlétre is számíthatunk.
Az Assassin's Creed III PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra október harmincegyedikén mutatkozik be, míg PC-re egy hónappal később, november huszonharmadikán érkezik a harmadik rész. A Wii U-s epizód november harmincadikán jelenik meg.
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…