Todd Papy, a God of War előzményeket elmesélő Ascension direktora a Game Informernek adott interjúban mesélt a játék spártai antihősének jelleméről, amely némileg finomodni fog az új részben.
Papy véleménye szerint a harmadik részben Kratos egy igazi seggfej volt, egy olyan antihős, aki gátlástalanul átgázolt mindenkin, csak azért, hogy elérje a célját. A játékosok többsége így nem igazán tudott azonosulni a szereplővel, csak sodródtak az eseményekkel, így a God of War: Ascensionben Kratos személyisége finomodni fog, s Papy ígérete szerint sokkal szerethetőbb lesz, mint korábban.
Ezt többek között azokon a lelki folyamatokon keresztül próbálják meg ábrázolni, amelyeken spártai harcos éppen végigmegy. A God of War: Ascension ugyanis fél évvel azután játszódik, hogy Kratos meggyilkolta feleségét és gyermekét, ezzel eladva a lelkét az ördögnek.
Az új epizód március tizenkettedikén jelenik meg, kizárólag PlayStation 3-ra.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…