A héten veszi kezdetét San Fransisco-ban az idei Game Developers Conference, ahol az IO Interactive egy előadás keretén belül mutatja be új motorja, a Glacier 2 tömeg technológiáját.
Az IO saját fejlesztésű, Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2-TÖMEG TECHNOLÓGIA. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztői csapatának minden elképzelését magában támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplőivel vagy minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezető fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference előadásán mutatja be a hihetetlen eredmény mögött húzódó technológiát. A bemutató során fény derül az akár 1200 fős tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az előadás kitér a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…