A héten veszi kezdetét San Fransisco-ban az idei Game Developers Conference, ahol az IO Interactive egy előadás keretén belül mutatja be új motorja, a Glacier 2 tömeg technológiáját.
Az IO saját fejlesztésű, Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2-TÖMEG TECHNOLÓGIA. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztői csapatának minden elképzelését magában támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplőivel vagy minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezető fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference előadásán mutatja be a hihetetlen eredmény mögött húzódó technológiát. A bemutató során fény derül az akár 1200 fős tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az előadás kitér a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…