Tim Sweeney, az Epic elnöke a DICE Summit 2012-en tartott előadásán elárulta, megközelítőleg tíz darab Xbox 360 ereje lesz szükséges Unreal Engine 4 Samaritan demójának meghajtásához.
A tavalyi GDC-n mutatta be az Epic az akkor még az Unreal Engine 3 továbbfejlesztett változatával készült Samaritan techdemót, amiről a minap úgy nyilatkozott Tim Sweeney, a stúdió elnöke, hogy az idén biztosan bemutatásra kerülő Unreal Engine 4-el készült változatának futtatásához minimum tíz darab Xbox 360 erőforrására lesz szükség.
A DICE Summit 2012 eseményen három darab GTX580 VGA-val felszerelt gépen futtatták a demót, aminek elindításához 2.5 terraFLOPS számítási kapacitásra van szükség.
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…
A Lost in Random: The Eternal Die a Lost in Random világából merít, de játékmenete…
A Viewfinder a Portal és ahhoz hasonló logikára épülő játékok ismerős megoldásai közé egy új…