Tegnap tartotta negyedik negyedéves piaci beszámolóját az Activision Blizzard, ahol a kiadó nem okozott meglepetést, amikor megerősítette, idén se maradunk Call of Duty nélkül.
A kiadó tegnapi pénzügyi konferenciáján elárulta, a tavaly novemberben megjelent Modern Warfare 3 az első öt napon közel 775 millió dollárt hozott a konyhára, és több mint húszmillió darabot értékesítettek eddig a játékból. De jól fogynak a korábban megjelent epizódok is: A 2010-es Black Ops-ból tavaly további 10 milliót, az MW2-ből pedig közel 5 milliót adtak el, míg a sorozat korábbi részeiből újabb 5 milliót sikerült elpasszolni, ami azt jelentette, hogy csak 2011-ben 40 millió Call of Duty lemez került fel a rajongók polcaira.
Az ősz folyamán elrajtolt, kezdetben több problémával küzdő Call of Duty: Elite szolgáltatás is erőre kapott, jelenleg ugyanis hétmillióan regisztrált tagot számlál a rendszer, amiből 1,5 millióan rendszeres előfizetők.
Éppen ezért nincs semmi meglepő abban, hogy az Activision tovább feji a sorozatot, és idén ősszel is új résszel állnak elő. Sajnos arról már nincsen információnk, hogy egy esetleges Black Ops 2-ről, vagy a Sledgehammer első játékáról, esetleg az Infinity Ward next-gen CoD epizódjáról van-e szó.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…