Befutott a PlayStation Vita egyik érdekes nyitócímének, a Gravity Rush-nak az első tévéreklámja, amit a Sony Budapesten forgatott. Az élőszereplős és játékmenetbeli pillanatokat ötvöző kedvcsináló a játék központi elemére, a gravitációra koncentrál.
Budapesten forgatott, nagyon ötletes, a Gravity Rush játékmenetének központi elemét kihangsúlyozó reklámot kapott a SSCE Studios Japan PlayStation Vita fejlesztése, ami a PSVita nyitócímeként, február 22-én jelenik meg Európában, letölthető formában.
Egy robotinvázió és a varázs kristályok megfogyatkozása - Constance városának még soha nem volt ekkora…
A Tchia a Legend of Zelda játékok stílusát ülteti bele egy rendkívül látványos trópusi nyílt…
Gótikus horror kártyajáték a szörnyek nyomában.
Befutott az új magyar nyelvű előzetes a Hang nélkül: Első nap című filmhez, amelyből megismerhetjük,…
Mind álmodoztunk gyerekként egy saját királyságról. A Fabledom megadja nekünk ezt a királyságot, azzal a…