Befutott a PlayStation Vita egyik érdekes nyitócímének, a Gravity Rush-nak az első tévéreklámja, amit a Sony Budapesten forgatott. Az élőszereplős és játékmenetbeli pillanatokat ötvöző kedvcsináló a játék központi elemére, a gravitációra koncentrál.
Budapesten forgatott, nagyon ötletes, a Gravity Rush játékmenetének központi elemét kihangsúlyozó reklámot kapott a SSCE Studios Japan PlayStation Vita fejlesztése, ami a PSVita nyitócímeként, február 22-én jelenik meg Európában, letölthető formában.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…