Jay Wilson, a Diablo III vezető dizájnere egy friss blogbejegyzésben elárulta, több ponton is belenyúltak a játékba, de a legnagyobb változást egyértelműen a főattribútumok módosításával hajtották végre.
A legfontosabb változás a játékban a Defense, Attack, Precision tulajdonságok lecserelése, Wilson ugyanis elárulta, hogy visszaállnak az első két részben megismert főattribútumok rendszerére, vagyis a Barbárnál bevált Strenghtre (páncél erejének és sebzésének növelése), a Monknál és a Demon Hunternél a Dexterity-re (dodge és sebzésnövelés), a Wizard és Witch Doctor párosnál az Intellectre (szintén sebzésnövelés, +HP a gömbökből), illetve a Vitality-re, ami extra HP-t takar.
Emellett olyan apró módosítások történtek, mint a játékban található tekercsek szerepének tisztázása, a kovácsmesterség kiterjesztése, de a Town Portal képesség jóvoltából visszatér a városba visszatérés lehetősége, miközben kikerült a Cauldron of Jordan és a Nephalem Cube. Távozik a Mystic, mint "mesterember", a fejlesztők ugyanis úgy gondolták, hasonló képességgekkel bír, mint a Jeweler. Wilson azonban nem tartja kizártnak, hogy egy sebtapasz formájában visszatér majd a mesterség.
Továbbra is bizonytalan a Diablo III megjelenésének időpontja, és ha figyelmesen elolvassuk Wilson bejegyzését, amelyben épp azt részletezi, mi mindent változtattak még meg az elmúlt időszakban, hamar megértjük, miért is nem igyekszik a Blizzard hivatalosan megerősíteni a játék premierjének dátumát.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…