14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Crystal Dynamics producere, Kyle Peschel és művészeti direktora, Brian Horto a csapat legutóbbi podcastjában elárulták, remekül halad a Tomb Raider reboot fejlesztése, így nyugodtan tervezhetik a világpremiert.

Peschel  és Horto a podcastban elárulták, a másfél évvel ezelőtt bejelentett Tomb Raider reboot fejlesztése remekül halad, így már alfa státuszban vannak, ami azt jelenti, hogy a tartalmak többsége már a helyén van, és a játék játszható. A Crystal Dynamics tervezi szerint a következő két hónap még a jelenlegi állapotokról fog szólni, de durván május környékén már béta állapotú lehet a játék. A beszélgetésből az is kiderült, hogy a világ minden pontján egyszerre szeretnék piacra dobni a Tomb Raider rebootot, ami 2012 őszén mutatkozik be, PC-n, PlayStation 3-on és Xbox 360-on.

 

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30