A Crystal Dynamics producere, Kyle Peschel és művészeti direktora, Brian Horto a csapat legutóbbi podcastjában elárulták, remekül halad a Tomb Raider reboot fejlesztése, így nyugodtan tervezhetik a világpremiert.
Peschel és Horto a podcastban elárulták, a másfél évvel ezelőtt bejelentett Tomb Raider reboot fejlesztése remekül halad, így már alfa státuszban vannak, ami azt jelenti, hogy a tartalmak többsége már a helyén van, és a játék játszható. A Crystal Dynamics tervezi szerint a következő két hónap még a jelenlegi állapotokról fog szólni, de durván május környékén már béta állapotú lehet a játék. A beszélgetésből az is kiderült, hogy a világ minden pontján egyszerre szeretnék piacra dobni a Tomb Raider rebootot, ami 2012 őszén mutatkozik be, PC-n, PlayStation 3-on és Xbox 360-on.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…