14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Korábban már szó esett a Dragon’s Dogma egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról, de a Capcom most egy videó segítségével is elmagyarázza, hogyan működik a rendszer.

Hiroyuki Kobayashi, a Dragon's Dogma producere pár napja már felvázolta az új rendszer működését, melyben saját főhősünk mellé gyakorlatilag egy központi rendszeren keresztül "kölcsönözhetünk" más játékosok által generált, tanított, és feltöltött MI irányította hősöket. Részletesebben itt írtunk a Pawns-ról, a videó pedig további érdekességeket is bemutato a rendszerről.

 

A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30