Don Poole, a Naughty Dog korábbi környezetért felelős modellezője a Play magazinnak adott interjúban elárulta, az Uncharted fejlesztésének kezdetén a csapat csak a Sony nyomására váltott realisztikusabb megközelítésre.
Az interjúból kiderül, hogy az Uncharted első koncepciói egy Tolkien világához álltak közelebb, a Sony azonban az Xbox 360 sikeres címei láttán sokkal realisztikusabb aspektust kért a Naughty Dogtól, így a fejlesztők szakítottak a fantasy megközelítéssel. A fejlesztés közben az is körvonalazódott, hogy a piaci igények is alaposan megváltoztak, és mivel mindkét csapat a közös sikerért dolgozott együtt, a Naughty Dog nem igazán kételkedett a Sony elképzelésében.
Az Uncharted 3 november másodikán debütál majd Európában.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…