Az első nap záróakkordjaként vezetett az utam a Namco standjához, ahol az Inversion nevű játékot mutatták be. Bár sok infóm nem volt a játékról, a látottak felkeltették az érdeklődésemet.
Hullafáradtan estem be az előadóba, ahol már két fejlesztő várt bennünket, akik kooperatív játékmódban mutatták be az Inversion világát. A sztori szerint a fiatal Davis Russel bőrébe bújhatunk, aki egy idegen támadó ellen vívott küzdelem kellős közepébe csöppen, ráadásul eltűnt a lánya, és a megszokott dolgok sem éppen úgy működnek, ahogy azt eddig megszokta. Például a gravitáció sem olyan, mint régen – és a játék fő koncepciója természetesen erre a tényre épül. Társa lesz a kalandok során Leo Delgado, akivel közösen próbálják megmenteni a világot.
A játékkal kapcsolatban teljesen elfelejthetjük a hagyományos fegyvereket és harcmódot, itt ugyanis betámadhatjuk a 90 fokkal arrébb lévő ellent, vagy éppen dobhatunk feléje egy gravitációs gránátot, amitől a levegőbe emelkedik, és így sokkal könnyebb likvidálnunk őt. Ugyanígy elszedhetjük tőlük a fegyvereiket is, vagy éppen a tereptárgyakat is felhasználhatjuk a garvitáció módosításával fedezékként, vagy éppen támadóeszközként. Talán nem kell részletezni, mennyire szabad játékmenetet nyújt ez a fajta koncepció, és mennyire szórakoztató lehet, ha ügyesen építik fel a pályákat a fejlesztők. A demóban egy rövidebb, olyan 10 perces részt vihettünk végig magunk is, és megtapasztalhattuk, hogy ez a fegyverarzenál nem csak a mi számunkra érhető el, de az ellenfelek is előszeretettel folyamodnak hozzájuk, így pillanatok alatt például a levegőben lebegve találhatjuk magunkat, ha nem vagyunk óvatosak.
A gravitáció módosítására most még csak korlátozott lehetőségeink voltak, de a készítők ígérete szerint az előrehaladás során egyre nagyobb tárgyakra lehetünk ilyen hatással. Mivel ritkán lehet tudni, hol is van a fenn és a lenn, így sokkal óvatosabbnak kell lennünk, hiszen a támadás jöhet akár föntről, vagy 90 fokban oldalról is, és ugyanígy az előrehaladásunk során is hozzá kell szoktatnunk agyunkat ahhoz, hogy időként síkot váltunk. A Vitán játszott egyik játékkal szemben (Gravity Rush) itt nem magunk választjuk meg, mikor váltunk síkot, hanem egy lineáris útvonalat követve előre meg van határozva a váltás helye, ami egyrészt látványosabb jelenetekhez is vezet, ám másrészről kicsit korlátozza a játékos szabadságát. Ha érdekes scriptelt eseményekkel lesz teletűzdelve a játék, akkor ez nem lesz gond, ha viszont egy idő után repetitív henteléssé változik az előrehaladás, akkor hátránnyá is válhat.
A demó záróakkordjaként egy lövegtornyot kellett kiiktatnunk, rakétavetőt használva, amelyhez muníciót a földön, a csatatéren találhattunk. Kiégett roncsautók között lavírozva a két játékos egyike magára vonta az ellenfél figyelmét, míg a másik lőtte bele a rakétákat. Elpusztítása után egy nagyobb ellenfél érkezett a színre, ám ekkor sajnos már véget ért a bemutató. A játék gyönyörű grafikájára nem lehet panasz, ami egyébként az Intel új Havok motorjára épül. A koncepció kimondottan két játékosra lett kiélezve, amit osztott képernyőn vagy online vihetünk végig, és ezt egészíti majd ki egy 16 személyesre tervezett multiplayer mód. Vicces lesz majd látni, ahogy a levegőben lebegtetik egymást a szembenálló felek… A játék tehát elsődlegesen a teljes pusztításra, az ötletes harcra (rejtőzködés, síkváltás), valamint a Gravlink fegyverre, azaz a garvitáció módosítására épül. Szerintünk jó eséllyel fog nagyot szólni jövő év februárjában.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…