Harvey Smith, az Arkane kreatív igazgatója az IGN-nek adott egy terjedelmesebb interjút, melyben a stúdió legújabb játékáról, az egészen ígéretes koncepcióra épülő Dishonored szabad játékmenetéről mesélt.
Smith az interjúban elmondta, a csapat célja, hogy a játékos számára lehetővé tegye, hogy akár szellemként teljesítse a küldetéseket. Például egy őrt kiiktathatunk úgy is, ha a háta mögé osonunk, és fejbe vágjuk, de speciális képességeinket is bevethetjük, megállíthatjuk az időt, és észrevétlenül elosonhatunk mellette. A lényeg az, hogy a játékot akár úgy is teljesíthetjük, hogy egyetlen embert se ölünk meg a küldetések alatt.
A Smith által csak "extrém extrémnek" nevezett megoldás azonban nem az egyetlen, amit a Dishonored felkínál majd, ugyanis a játékban minden játékos meg fogja találni a saját stílusához passzoló játékstílust. Raphael Colantonio, a másik kreatív igazgató elárulta, az általuk csak Chaos-nak nevezett rendszer dinamikusan követi a játékos tetteit, s bár egy őrt elhallgatatni merész húzás, közel sem annyira "kaotikus", mint egy társunkat, vagy cselédet kiiktatni. Könnyen megeshet, hogy korábbi tetteink miatt megkettőzik az őrséget, esetleg egy korábbi szövetségesünk elárul minket.
A Dishonored valamikor a következő évben fog megjelenni Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…